tiistai 11. toukokuuta 2021

Lehväkehto

Tämän blogin hiljaiselo on nyt päättymässä. Olen viettänyt aikaani muissa kirjallisissa(kin) puuhissa pitkään, mutta nyt on käynyt niin, että olen perustanut oman yrityksen. Yritys on nimeltään Lehväkehto ja tarkoitukseni on viljellä kesät perennoja, eli olen perustamassa pientä taimitarhaa. Talvet teen makrameetöitä, eli hiljaa ei silloinkaan tarvitse istuskella. 

Maalaistyttö ja makramee

Ajattelin ensin aloittaa uuden blogin Lehväkehdolle, jossa voisi seurata taimitarhan vaiheita aivan alusta asti. Sitten tuumin, että minullahan on puutarhablogi, joka uinuu ja odottaa uutta postausta. Josko vaihtaisin nimen tähän blogiin ja jatkaisin siitä, mihin jäin. Onhan täällä aika paljon ajatuksia ja tietoa kaikenlaisten kasvien kasvattamisesta, mistä voisi olla iloa jollekulle yhä edelleen. Sitten kävin kurkistamassa lukijatilastoja ja hämmästyin. Päivittäinen lukijamäärä liikkui sadoissa, kuukausittainen tuhansissa. Vaikka olen kirjoittanut tänne viimeksi ennen koronaa! Totesin, etten taidakaan vaihtaa blogini nimeä, vaan jatkan kiltisti juuri tällä samalla - ja miksen jatkaisi! Maalaistyttö olen minä ja taimitarha on todentotta nyt perusteilla. Niinpä ryhdyn kirjailemaan jälleen kaikesta, mitä tapahtuu. Sillä nyt tapahtuu paljon ja hauskaa!


Tämä ensimmäinen postaus on lyhyt tervehdys. Seuraavassa kerron mitä puutarhassani on tapahtunut viime kasvukauden aikana, mitä eläimiä meille on tullut, mitä täällä on rakenneltu ja minkälaisia haaveita olen ryhtynyt toteuttamaan. Tavataan pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti